Super cool,
Van Jointjedraaien en Bigseedbank.com heb ik de kans gekregen om wat zaadjes te mogen zaaien, voor noppes.
Vandaar een apart kweekverslag.
Goed, bigseedbank.com en jointjedraaien hebben me toch weer 20 euro bespaard. Dan ben ik niet vies van een beetje reclame!
Voor al je smokersbenodigdheden ben je welkom op 420shop.nl 7 dagen per week, 25 uur per dag (vraag me niet hoe!) staan ze voor je klaar.
Voor zaden trouwens ook. En bigseedbank.com is ook 24/7 open.
Maar, ik zou mezelf niet zijn als ik toch een nasty, maar eerlijke, motherfucker ben. Sceptisch van nature. Ik zal de planten normaal behandelen, maar de beschrijving doet me al vermoeden dat ook hier wat verkooppraatjes uit de mond vallen. Dat gaan we dus eens zien, en beoordelen. Gewoon, zoals een consument zou doen. Als het een geweldige plantenbende wordt, dan zal bigseedbank het lof krijgen dat haar toekomt. Ook als het tegen valt, laat ik me de mond niet snoeren.
Eerst wat technische gegevens, zoals ze op het bijgeleverde document staan:
8.5 Weken, dat is aan de korte kant. Ik vermoed dat we rond de 12 weken uit gaan komen. De hoogte zou me ook verassen; ik weet als hobbyist-veredelaar dat het pittig kan zijn om autoflowers groter dan 70cm te krijgen. Zelfs als je selecteert op formaat over een paar generaties. Ik zou blij verrast zijn als de beschrijving correct is. Zonder blozen zou ik dan wel durven zeggen dat ze er een vaste klant bij hebben. Maar we moeten het eerst eens zien. 'XL' is blijkbaar nogal een rekbaar begrip, met het oog op de XL planten die mensen vorig jaar zetten.
Andere technicalities:
- Ik kweek op potgrond, zoals altijd. Verrijkt met compost.
- Ik gebruik POKON voedingskorrels
- Ik gebruik vegetable tabletten van fungi.com
- Ik water met kraanwater en regenwater
- De planten gaan per 2 stuks in 9L potten. Mijn eigen planten haalden daarin meerdere malen het gewenste formaat: groter dan 1.2 meter.
Nu is het wachten tot 15 mei. Dan gaan ze de grond in.
Tot die tijd mogen jullie het doen met deze eerste impressie.
DSCF9422.JPG
DSCF9423.JPG
Van Jointjedraaien en Bigseedbank.com heb ik de kans gekregen om wat zaadjes te mogen zaaien, voor noppes.
Vandaar een apart kweekverslag.
Goed, bigseedbank.com en jointjedraaien hebben me toch weer 20 euro bespaard. Dan ben ik niet vies van een beetje reclame!
Voor al je smokersbenodigdheden ben je welkom op 420shop.nl 7 dagen per week, 25 uur per dag (vraag me niet hoe!) staan ze voor je klaar.
Voor zaden trouwens ook. En bigseedbank.com is ook 24/7 open.
Maar, ik zou mezelf niet zijn als ik toch een nasty, maar eerlijke, motherfucker ben. Sceptisch van nature. Ik zal de planten normaal behandelen, maar de beschrijving doet me al vermoeden dat ook hier wat verkooppraatjes uit de mond vallen. Dat gaan we dus eens zien, en beoordelen. Gewoon, zoals een consument zou doen. Als het een geweldige plantenbende wordt, dan zal bigseedbank het lof krijgen dat haar toekomt. Ook als het tegen valt, laat ik me de mond niet snoeren.
Eerst wat technische gegevens, zoals ze op het bijgeleverde document staan:
Auto Jack Berry XL
Andere technicalities:
- Ik kweek op potgrond, zoals altijd. Verrijkt met compost.
- Ik gebruik POKON voedingskorrels
- Ik gebruik vegetable tabletten van fungi.com
- Ik water met kraanwater en regenwater
- De planten gaan per 2 stuks in 9L potten. Mijn eigen planten haalden daarin meerdere malen het gewenste formaat: groter dan 1.2 meter.
Nu is het wachten tot 15 mei. Dan gaan ze de grond in.
Tot die tijd mogen jullie het doen met deze eerste impressie.
DSCF9422.JPG
DSCF9423.JPG
Comment